Translate

poniedziałek, 13 listopada 2017

Świąteczna kartka

Witajcie.
Lubię kartki świąteczne w kolorach niebieskim i czerwonym, dlatego taka jest właśnie dzisiejsza kartka dla Scrapka.


Do jej wykonania użyłam ślicznego papieru Frosty morning Blizzard UHK Gallery. Dodałam oczywiście tekturki Anemone, bez nich ta kartka straciłaby cały urok. Użyłam ornamentu Sala De Los Reyes i tekturki Łyżwy . Kompozycję kwiatową uzupełniły pomalowane na czerwono Gałązki głogu. Poszczególne warstwy podklejałam kosteczkami 2mm i sklejałam klejem Magic.


Poinsecje pochodzą z WOC, gałązki wycięłam wykrojnikiem Sizzix  Holiday Greens 661597.



Użyte produkty:
Frosty morning Blizzard UHK Gallery
ornament Sala De Los Reyes
Łyżwy 
Gałązki głogu
kosteczki 2mm
klej Magic

Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

18 komentarzy:

Lisa pisze...

This is stunning!! The flowers look amazing against the blue background!! I love the ice skates!! Gorgeous card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

aga-craft pisze...

Piękna zimowa karteczka :) saneczki śliczne pod nią :)

zojka pisze...

Aż zachciało się na lodowisko :) zima już wkrótce :) pozdrawiam!

Donia pisze...

Prześliczna karteczka:)) Cieplutko pozdrawiam:))

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaka urocza zimowa karteczka! Śliczna jest!:)

wiola_c pisze...

Piękna mroźna karteczka, którą ocieplają prześliczne kwiaty i tekturki. :)

Madzik pisze...

Urocza kartka w pięknej scenerii :)

Dorota pisze...

Piękna kartka i te łyżwy ;)

Anja pisze...

Mroźno się zrobiło :) Super

karolina jeżak pisze...

Przepiękna, magiczna... :)

a.le kartka pisze...

Cudna jest ta głęboka czerwień, piekna kartka.

Magda Wisiorek pisze...

Uwielbiam Twoje zimowe kartki i tyle. A czerwień to jeszcze dodatkowo piękny akcent. Doskonałe :)

Mój świat kolorów pisze...

prześliczna i taka wprost bajkowa!!!

aa_dorota pisze...

Urocza kartka. Ciekawie prezentują się te nasycone czerwienio poinesencje na tle chłodnego błękitu.

Szaneta pisze...

Cudna! Ogromnie podobają mi się łyżwy!

zmorka pisze...

Ech... piękna no :D

mag pisze...

Piękna! Niby zimna, a jednak ciepła:)

Sylwia S pisze...

Piękna kartka.